ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

دنیای زیبای مادرانه

روزهای ایلیایی!!!

1391/7/27 2:45
نویسنده : مامان صدف
441 بازدید
اشتراک گذاری

ماچسلا به روی ماهت گل پسر نازم انشالله که وقتی داری این مطلب و مبیخونی شاد و سر حال و سر زنده باشی.

عزیز مامان ،دلم واست از این روزهای بگه که تمام فکر وذکرم شدی تو ، از ابتدای 13 ماهگی شروع کردی به راه رفتن البته قبلشم راه میرفتی ولی باید من یا بابایی جلوت وای میستادیم تا تو بعد از چند قدم راه رفتن خودت و بندازی تو بغلمون بغل اما الان دیگه خودت شجاع شدی و راه میری .

البته از وقتی راه افتادی یه مقداری آرومتر شدی ولی فضولیات 10 برابر شده به اسباب بازی علاقه چندانی نداری و بیشتر وسایل خونه سرگرمت میکنهنگران  تمام دستگیره های کابینتارو باز کردم ، تو آشپزخونه فرش انداختم(از بس که شیطونی و همش میوفتی)میزو صندلیارو گذاشتم جلوی لباسشویی از بس که دکمه هاشو زدی و درشو کوبوندی حسابی داغون شده و تا سیمشو تو برق میزنی خودش شروع میکنه به شست وشو . عاشق یخچالی و تا درشو باز میکنیم با داد میای سراغش و میخوای که بری توش ّو با  آنچنان زوری جلوی بستن درشو میگیری که نگو ولی بعد که میبینی موفق نمیشی میزنی زیر گریه ولی وقتی که من بهت توجه نمیکنم طبیعیش میکنیو میری سراغ یه چیز دیگه . هر وقت هم که یه چیزی تو آشپزخونه گم میشه میدونم کجاست آخه گل پسرم میبرتشون و زیر فرش قایمشون میکنه!

جلوی میز تلویو زیون پشتی گذاشتم ولی بی فایده است از بغلاش خودتو یه جوری رد میکنی و میری کانالارو عوض میکنی و تازگیا پشتیرم میندازی ومیری روش.

بیش از اندازه به موبایل و مخصوصا تلفن خونه علاقمندی تلفن خونه که داغون شده و توی گویشیش یه چیزی تلق تلوق صدا میده!

 تا میبنی من یا بابایی داریم نماز میخونیم بدو بدو میای و مهرمونو ور میداری و شروع میکنی به سجده کردن قربونت برم انشالله که نمازات قبول باشه مامانی و همیشه پسر نماز خون وبا خدایی باشی. 

پسرم اینم بگم که خیلی خیلی خیلی زیاد ترسو هستی تقریبا از همه عروسکا میترسی اصلا از هر چیزی که چشم و ابرو یا مو وپرز داشته باشه میترسی حتی از یک تیکه پنبه به خاطر اینکه پرز داره و از جنس عروسکاته وحشت میکنی. گربه رو که دیگه نگو خدا نکنه تو خیابون یا تو تلویزیون ببینیش چهراتو از ترس یه جور عجیبی میکنی که آدم دلش واست کباب میشه . قربون این پسر ترسوم بشم من که ولی از چیزایی که باید بترسه مثل جارو برقی نمیترسه و قاتلشونهاوه

عاشق تابی و تاب تابو خیلی خوب میگی و هر چیزی رو که تکون میخوره رو تا میبینی بلند میگی تاب تاب الهی مادر فدای تاب تاب گفتنت بشه که اینقدر ناز میگی

خلاصه که دیگه روز و شبمون شده ایلیایی و به غیر از وقتایی که خوابی نمیتونیم یه دقیقه راحت بشینیم همشم تالاپ و تلوپ میفتی این ورو اونور و بعد از اینکه یکم گریه کردیو نازتو کشیدم باید بیام و اونجارو به گفته خودت حسابی ته کنم قربون پسرم بشم که اینقدر ساده و کوچولو ه و با یه ته الکی تمام درداشو فراموش میکنهماچ

دیگه از فضولیات هرچی بگم کم گفتم ولی همشون برام قشنگن خدارو هزاران هزار مرتبه شکر که تو پسر نازم رو به من هدیه کرده و حتی یک لحظه  هم دوست ندارم به روزایی که تو نبودی برگردم پسر گلم فضولیا و شیطونیات برام شیرینه و از همشون لذت میبرم ازت ممنونم که منو لایق مادر شدنت دوستی و از خدای مهربونم بی اندازه ممنونم به خاطر سلامتی و شادابیت این شالله  که 100 ساله دیگه هم زنده و سالم و سر زنده و شاد باشیقلب

 ایلیا کماندو

h

 

ایلیا تسبح بابایی رو برداشته فرار کرده

h

ایلیا وملینا جون

ایلیا و ملینا جووووون

 

 

ایلیا

 

ورجک مامان

ایلیا در حال شخم زدن کابینتها ساعت 3.30 بامداد!!

پ.ن :راستی قراره پنج شنبه بریم سفر تا پسر نازم اگه خدا بخواد دریا رو برای اولین بار ببینه امیدوارم که توی اولین سفر طولانی مامان و بابا رو زیاد اذیت نکنی خصوصا که امیر علی کوچولو هم که 4 ماه ازت کوچیکتره با مامان و باباش باهامونن واااااااااای خدا به دادمون برسه با این 2 تا وروجک بلا تو راه مسافرت دوستای خوبم برامون دعا کنین چشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان ملینا
11 مهر 91 12:15
ای جونم ایلیای فضول و شیطون، تو بین اون همه تشت و صافی چیکار میکنی!!!
ملینا هرچی دستش میاد میندازه تو لباسشویی! در شیطونی دست کمی از همدیگه ندارن، البته ایلیا جون شیطونی صوتیش خیلی بیشتره
انشالا که به سلامت برین و برگردین و خوش بگذره.
عزیزم تلگراف گذاشتم واست


سلام خاله جون . آره من که دیگه در شیطنت مامانمو بیچاره کردم دلم هم برای ملیناجون تنگ شده تا باز باهم فضولی کنیم قول میدم این سری پسر خوبی باشم !!!!
خاله مرضیه
11 مهر 91 14:04
ایلیا جان سلام
خوبی خاله؟جیگرتوبرم که اینقدر نازو ملوس شدی. از وقتی مامان صدف وبلاگت رو بهم داده هروقت بتونم یه سری بهت میزنم تا حال هم همه ی مطالب و خوندم عکسهای نازت رو هم دیدم . نمی دونی چقدر ذوق میکنم وقتی عکسهای نازت رو میبینم که داری روز به روز بزرگترو خوشگل تر میشی ایلیای ناز خاله ازخدا میخوام که همیشه سالم و خندون باشی و هرجا هستی خدای مهربون خودش مواظب تو گل نازباشه


ممنومن خاله مهربون شما چشاتون خوشگل میبینه و خیلی لطف دارین که به وبلاگ من همیشه سر میزنین منم شما رو خیلی دوست دارم فقط یکم خجالتیم!!!!

خاله مرضیه
11 مهر 91 14:18
سلام گل خوشگلم
خوبی فدات شم توچرا اینقدر نازو خوردنی هستی ودل خاله مرضیه اینقدرواست غش میره.دوستت دارم گل نازم


سلام مرسی خاله جون منم شمارو خیلی خیلی دوست دارم