ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

دنیای زیبای مادرانه

نشستن پای کامپیوتر ممنوع

1391/9/8 2:58
نویسنده : مامان صدف
396 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم شرمنده مامان خیلی وقته که برات چیزی ننوشتم آخه دیسک گردنم دوباره اوت کرده و به محض اینکه یکم پای کامپیوتر میشیتم دوباره درد دست و پشتم شروع میشه این درد سوغاتی اون مدتیه که سر کار میرفتم البته اون موقع ها خیلی دوا درمون میکردم ولی تاثیر چندانی نداشت ولی بعد از اینکه به خاطر تو گلم کارو ول کردم خود به خود خوب شد و حدود یکی دو سالی ازش خبری نبود اما الان باز دوباره  سرو کله این درد پیدا شده و فکر کنم به خاطر پای کام نشستنه آخه چون فراموشش کرده بودم مدت طولانی مینشستم و حالا دوباره برگشته وچاره ایی هم جز این ندارم که کمتر بیام اینجا تا یکم بهتر بشم قربونت برم پسرم میدونم که مامانی رو میبخشی آخه باید دستم سالم باشه تا بتونم شمارو بغل کنم و کاراتونو انجام بدم.

مخصو صا حالا که اینقدر به من وابسته شدی که خدا میدونه همیشه میخوای بغل من باشی و موقع فضو لیات من کنارت باشم وقتایی هم که میخوای بخوابی باید بیای تو بغله من و بچسبی بهم و دستتو توی دهنم بذاری و تموم دهنمو ناخون ناخون میکنی تا خوابت میبره این عادتو از بچگی داشتی و تا الان که بزرگتر شدی نتونستم از سرت بندازمش و به این کار خیلی وابسته ایی و شاید توی جمع همچین کار جالبی به نظر نیاد آخه به محض اینکه خوابت میگیره و پستونکتو تو دهنت میذاری میای سراغ من و دستتو تا ته میکنی تو حلقم و آروم آروم تو بغلم خوابت میبره.

 عزیزم مامانی عاشقته عاشقه همه کارات عاشق همه فضولیات و شیرین کاریات بذار هرکسی هرچی دلش میخواد بگه تو مال منی و به همه کارات افتخار میکنم پسرم مامان بدون تو هیچهقلبماچ.

الهی هزار مرتبه شکرت به خاطر ایلیای نازم و امیر مهربونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شرر
8 آذر 91 3:05
سلام تا اونجایی که تونستم خوندم وبت خوشم اومد از مدل نوشته هات
اما چرا عکسی از گل پسرت نذاشتی؟
راستی اجازه لینک میدید؟


سلام عزیزم من خوشحال میشم از آشناییت منکه از پسرم خیلی عکس گذاشتم تعجب میکنم که نتونستی ببینیشون
مریم مامان ملینا
13 آذر 91 11:22
سلام صدف جون
خوب کاری میکنی که زیاد نمیشینی پای کامپیوتر، سلامتیت مهمتره عزیزم
ببخشید که اونروز فرصت نشد که بیاین و این چندوقت هم که کلاس ضمن خدمت داریم و حسابی درگیرم به زودی بهت خبر میدم گلم


سلام مریم جون خواهش مِکنم عزِِِیزم خوب کاری کردی عجله ایی که نداریم ایشالله سر فرصت همو میبینیم خوب میدونم که یه مامان کارمند چهقدر سرش شلوغه. از طرف من ملینا گلی رو ببوس