ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

دنیای زیبای مادرانه

ورود به نی نی وبلاگ

1391/3/7 2:20
نویسنده : مامان صدف
376 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان بالاخره امروز بعد از 9 ماه موفق شدم با گذروندن مشکلات عدیده اوه این وبلاگ و برای پسرم ایلیا باز کنم . البته هنوز خیلی ناواردم ولی امیدوارم بتونم با کمک شما دوستان یادگاری خوبی برای پسرم به جا بگذارم .

پسر نازم باید مامانو ببخشی که اینقد دیر برات این وبلاگ و باز کردم ولی قول میدم تا جایی که یادم باشه خاطرات قبلیتو کم کم برات بنویسم البته عزیز دل مامان اینقد شیطونی و بغلی که اصلا به من فرصت سر خاروندن نمیدی یکسره باید توی بغل باشی مگه اینکه فقط آخر شبا که خوابی بتونم وبیام برات چیزی بنویسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رویا مامان باران
7 خرداد 91 2:19



ممنون دوست عزیز


نی نی گل
27 تیر 91 3:24
به نی نی وبلاگ خوس اومدی .. من لینکتون کردم اگه مایل بودی منو هم بلینک..